محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
محمد حسین جونمحمد حسین جون8 سالگیت مبارک

محمدمهدی کوچک ما

بازی محمد

1392/9/26 9:56
نویسنده : مامانی
201 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم دیگه بزرگ شده درس مینویسه ....بابا آب داد. بابا نانگی پتغال داد. بابا نون داد. بابا پاس داد. همشم خط خطی میکنی میای به مامان نشون میدی میگی: نانگی .....

انشالله روزی باشه بری مدرسه هرچی دلت میخاد درستشو بتویسی...

 

من این اسباب بازی رو خیلی دوس دارم بهش پیتکو میگم.....جیجل مامان اسباب بازیت بز...شما بهش میگی پیتکو یعنی اسب همشم از شاخاش میگیری سوارش میشی.....

 

 

پسر21 ماهم دیگه واسه خودش مردی شده دستشویی داشتنی کما بیش خبر میکنه اگه شیطان  شیطون بذاره

زیاد با مامانی کار نداره خودش تنهایی بی سر و صدا بازی می کنه فقط اتاقشو خیلی شلوغ میکنه..ماچ

جیجر طلا تازگیا تو خونه هم شلوار لی می پوشه هر کاری میکنم در نمیاری تا شب بخابی مامان در بیاره اکثرآ لباساتو خودت انتخاب میکنی دیروز تمام شلوار لیات کفیث شده بود شلوارک آوردی بپوشونم ..تعجبپوشوندم  بعدش گریه گریهگریهمیکنی که چرا تا پایین نمیاد تمام پامو بپوشونه حسابی سردت شده بود هر کاری کردم تا در بیاری در نیاوردی منم امروز قایمش کردم...........خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)