محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
محمد حسین جونمحمد حسین جون، تا این لحظه: 8 سال و 1 روز سن داره

محمدمهدی کوچک ما

شیرین کاری خونه ی مامان جون

1392/10/6 19:37
نویسنده : مامانی
219 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام نی نی کوشووووو من امروزم مثه همیشه آرامش من و باباییت بودی یکی یدونه من!امشب که رفتم خونه بابایی جونت هی با اون زبون شیرینت میگفتی پغااااااال نااااااااااانگی....عاشقتم همه کسم.....عسیییییس دلممممم!من و بابایی خیلی دوست داریماااااا.....کی منم برات پوست میگیرم و تو با شور و ذوق میخوریش!وووویییی امروز بهت گفتم محمد برو اون دستمال و از رو میز بیار!گفتی علیییییی جان!دیوووونتمممم!میشه کامل حرف بزنی با هر کلمه ای که میگی قند تو دلم آب میشه !

عزیزم به مامان جون تو آوردن سفره شام کمک می کردی....الهی مامانی فدات شه

niniweblog.com

مامانی میخام یه کاری کنم اجازه مبدی...

با این در کمد دیواری چیکار میتونم کنمتعجب

آهان فهمیدم درو میبندم تا نیایش (دختر خاله )رونذارم اسباب بازیشو برداره...خندهخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم زنعمو
15 دی 92 14:57
خییییییییییییییییییییییییییلی اینجا خوشگل افتادی چون قند عسلی این عکساتو نکاه میکنم دلم برات بر میکشه اخه من اینقدر تو رو دوست دارم تو هم منو دوست داری
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون به ما سر میزنی دلمون براتون تنگ شده