محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
محمد حسین جونمحمد حسین جون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

محمدمهدی کوچک ما

چه زود گذشت.....

1392/11/27 0:09
نویسنده : مامانی
159 بازدید
اشتراک گذاری

 http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 سلام به جیجل مامان

عزیز دلم 2 سال پیش این روزا داشتم انتظار به دنیا اومدنتو میکشیدم خیلی دوست داشتم روزا تند تند بگذره 2 اسفند بشه تا جیجلمو بغل کنم

9.gif

ولی الان باورم نمیشه چه زود داره 2 سال میشه

محمدم نفسم جیجلم عسسسلم خیللللیییی دوست دارم......02500000

محمدم اولا به من ماااامان میگفتی به بابا هم باااابا

بعد بابا رو چون مامان با اسم صدا میکنه شما هم یاد گرفتی و بابا رو به اسم صدا میکنی بعضی وقتا که به اسم صدا میکنی بابا جوابت رو  نده زرنگی میکنی و بابا میگی خدا رو شکر اسم مامان سخته همون مامان میگی....ali-mahsa

ولی حدود 2 هفته ای میشه که ما رو مامانی بابایی صدا میکنی゜*かわいい*゜゜*かわいい*゜

امروزم منو مامان جا صدا زدی منظورتو متوجه نمیشدم تا ازت پرسیدم مامان جان میگی گفتی آیه (آره )اینقدر شیرین آیه میگی که همه عاشق آره گفتنتن....قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ایجی
30 بهمن 92 20:28
سلام پسر دایی جیجلم خیلی خیلی دوستت دارم ودلم می خواد یک بوس ابدار بکنمت[]
مامانی
پاسخ
سلام ممنون ازاینکه به وبلاگم سرزدی دخترعمه جون
محیا جون
1 اسفند 92 23:36
سلام محمد جون خوبی؟پیشاپیش تولدتو هزاران بار بهت تبریک میگم ایشالله 120 سال سالمو سلامت باشی،داماد بشی عزیییییزم
مامانی
پاسخ
سلام محیا خانم ممنون انشالله شما هم 120 سال همراه بابا و مامانی شادوتندرست زندگی کنی