محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
محمد حسین جونمحمد حسین جون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

محمدمهدی کوچک ما

پسرم بزرگ شده

1393/2/29 9:30
نویسنده : مامانی
230 بازدید
اشتراک گذاری

محمد مهدی مامان جیجلم حسابی بزرگ و مستقل شدی بیشتر کاراتو خودت انجام میدی از وقتی که غذا خوردنو شروع کردی همش خودت غذا میخوردی کمتر پیش میومد مامان با قاشق بهت غذا بده البته غذاهایی که نونی بود مامانی برات لقمه میکردم تا بخوری ولی چند روزی هست که خودت این کارو به تنهایی انجام میدی

                   niniweblog.com

عزیزدلم هروقت دستشویی داری میگی دیگه از پوشک کردن راحت شدم این پروژه رو از بهمن ماه پارسال شروع کرده بودم که تازه موفق شدیم مقصرم خودم بودم بعضی وقتا باز بودی بعضی وقتا هم بسته بیچاره بچم نمیدونست کی باید خبر کنه دستشویی دارم کی بی خیال شه بعد از عید دیگه کلا باز بودی ولی وقتی هندونه و خیار میخوردی دیگه نمیتونستی اختیار داشته باشی و خودتو نگه داری

ولی الان خیلی فرق کرده کلی بزرگ شدی وقتی دستشویی داشته باشی یا میگی یا هر وقت مامان نباشه خودت دست به کار میشی (چون فقط با مامان دستشویی میری )

چند روز پیش مامانی مشغول کاری بودم دیدم شلوارتو دراوردی گفتم مامانی جیش داری گفتی کردم منم غمگین ناراحت شدم گفتم کجا گفتی دششویی گفتم کی شست : گفتی مهدی شست منم تعجب مهدی هم با زبون شیرینت گفتی بلدم  بلدم دیگه از اون موقع هر وقت دستشویی داشته باشی خودت میری کلی هم ذوق میکنی (نه به این شوری شوری نه به اون بی نمکی ) پسرم چه زود مستقل شد......

                                                         niniweblog.com

لباساتم خودت میپوشی فقط پوشیدن بلوزو مشکل داری هروقت شلوار  میخای بپوشی میگی اول شوت بعدا شلوار

       http://niniweblog.com/images/smilies/cut/cut%20(23).gif

محمدم مرواریدای قشنگت 20 تا شدن این 4 تای آخری رو خیلی راحت تر از دندونای قبلی درآوردی

پسندها (1)

نظرات (1)

دختر عمه
31 اردیبهشت 93 15:49
سلام الهی قربون پسردایی نازم برم