محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
محمد حسین جونمحمد حسین جون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

محمدمهدی کوچک ما

شب برفی

1392/11/16 9:11
نویسنده : مامانی
246 بازدید
اشتراک گذاری

 

محمد مهدی جان پس از چتد روز تحمل سرما بالاخره 15 بهمن  برای دومبن بار امسال برف یا به قول خودت بف رو تجربه کردی عاشق برف بازی هستی 

خداجونم شکرت بخاطر همه نعمتایی که به ما دادی

 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 

شب 3 تایی رفتیم بیرون بف بازی و چند تایی هم عکس انداختیم که برات میذارم

 

چون مامانی میترسید سرما بخوری حسابی پوشوندمت خودتم عاشق اینی که با شالگردن جلو دهنتو ببندم

 

چون هنوز داشت برف میبارید شما دستتونو زده بودی به برف زودی رفتیم خونه تا یخ (به قول خودت اخ ) نزدی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ریحانه
16 بهمن 92 14:07
واییییییییییییییییییییییخوش به حالت محمد جون
مامان محیا
18 بهمن 92 22:42
آقا محمد شبو روز سرد برفیت بخیر عزیزم
مامان محمدمهدی
20 بهمن 92 19:20
سلام گل قشنگم چقدر نازی تو آقا کوچولو، معلومه از اون پسرای با جذبه هستی ها ایشالا خدا واستون حفظش کنه منم از شما التماس دعا دارم
rezvaneh
20 بهمن 92 21:18
دلم خواست بیام باهات برف بازی کنممممممم
دختر عمه فاطمه
1 فروردین 93 14:55
جیجل سلام یادته باهم یه ادم برفی به چه بزرگی درست کرده بودیم اون موقع اولین باری بود که برف رو می دیدی خیلی ذوق می کردی بلد نبودی گلوله درست کنی وقتی که گلوله واست درست می کردم دلت می خواست منو با گلوله بزنی ولی بلد نبودی چه جوری بزنی و من با گلوله های کوچیک تو رو میزدم وشما ی جیجل به من می گفتی بد گفتم چرا گفتی برف یعنی چرا با گلوله های کوچیک برف منو میزدی دلم خیلی واست.تنگ شده ازدور