محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
محمد حسین جونمحمد حسین جون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

محمدمهدی کوچک ما

پازل

1392/11/14 13:13
نویسنده : مامانی
155 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم چند ماه پیش پازلهای 2 تیکه حیوانات را میتونست درست کنه مثلا مرغ با جوجه هاش وماهی با بچه هاش اسم حیوونا هم از اون طریق یاد گرفت

چند وقتی که پازل 4 تیکه 6 تیکه هم درست میکنه ولی کم حوصلگی میکنه همین که یکیشو درست میکنه زود جمع میکنه میگه بس

بخاطر اون عکسایی که ازت گرفتم برای یه  روز نیست

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

اینم پازل 6 تیکه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محیا
14 بهمن 92 14:19
سلام عزیزم شما خوبید؟جاتون خالی ، آره ماشاله برف شدیدی اومده و مارو خونه نشین کرده. از طرف ما محمد مهدی رو ببوس . ماشاله خیلی باهوش و شیطونه...
مامان سارا
14 بهمن 92 14:54
افرین تو این سن خیلی خوبه که بلده تشخیص بده.
ایجی
15 بهمن 92 11:42
سلام محمدمهدی جیجل حالت خوبه دلم واست خیلی تنگ شده آفرین پسردایی باهوشم که از بچگی پازل حل میکنی
مامان ریحانه
15 بهمن 92 14:22
سلام بابا ماشالله به این همه هوش معلومه خیلی دوست داره
bita
16 بهمن 92 21:30
قربوووووووووونت بشم خوش باشی خواهری
ایجی
30 بهمن 92 8:37
سلام پسر دایی جیجلم خیلی دوستت دارم.و دلم خیلی برات برات تنگ شده دلم میخواد یک بو س ابدار بکنمت[[
مامانی
پاسخ
سلام دخترعمه جونم منم شمارو خیلللییی خیییللللیی دوست دارم